Khamis, 16 Jun 2016

Stress dengan result exam

Hye n Assalamualaikum guys
mood x okay hari ni -_-
semuanya tak kena..
asyik nak marah2 je..
 
kenapa result mesti menjunam macam tu :'(
sedihh ooo
tak lama lagi da nak trial SPM
kalau result terus macam ni
memang habis la aku..
 
menyesal tak sudah aku dibuatnya
banyak kne study balik..
subjek form 4 pun kene lebih banyak focus
alahai..
exam kali ni je
 
3 subjek down
 
 so kene focus lebih kat 3 subjek ni
buat aku rasa down abis
 
PERINSIP PERAKAUNAN
 
aku tak tahu apa masalah subjek ni dengan aku!!
 
format da hafal  tapi bile exam aku macam blur
if tak blur pun, aku jawab dengan confident
rasa macam betol je..
last2 tengok still FAIL
 
trail ni aku harap lulus la cukup2 makan pun tak apa la
janji lulus
cikgu pun da bising2 da..
hm cikgu tahu apa..
apa dia ingat aku tak berusaha la?
aku ni boleh dikatakan setiap setengah jam mesti pergi jumpa cikgu
 
now aku rasa malas da nak Tanya apa2 kat cikgu pasal akaun
Tanya pun kene marah..
tension betol!!
 
ok la Bubye..
 
 
 
 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan