Ahad, 24 Julai 2016

Sdyney Mu Tunggu Aku Datang

hye and assalamualaikum
 
hari nie baru ada kesempatan nak up entry hahaha
sibuk je memanjang..
sibuk apa la agaknye pn aku tak tahu hahaha
actually sibuk nak ikut pakcik aq pergi Sydney!! 
tade la... :\
 pakcik aku dengan wife dia je prgi..
orang baru kawin so honeymoon la
tapi
dorang pilih tempat yang aku teringin sangat nak pergi..
sengaja nak jeleskan aku.. -.-
itu yang aku beriya ulang alik daripada rumah nenek
semata-mata nak pujuk pakcik aku
hahaha
tapi sikit pun dia tak kesian dekat anak sedara dia ni
hm :'(
harap "BAKAL SUAMI" aku boleh bawa
honeymoon kat sana
hahahahahahahahahah
mohon jangan cakap aku gatal
aku just berangan jeee
mana tahu jadi kenyataan ke
haa kau jugak yang leleh air liur haahaha
 
SDYNEY MU TUNGGU AKU DATANG !!!!!!!!!
 
           

Tiada ulasan:

Catat Ulasan