Isnin, 12 September 2016

First batch PT3

first batch?

yupss!

mula2 tu ingatkan tak ada exam masa frm3

cikgu yang cakap batch kitaorang tak ada exam

siapa tak happy kan?

so masa frm 1, 2 and 5/10 frm3

memang kitaorang belajar main2

why aku cakap 5/12 rm3?

sebab smpai bulan 5 belajar main2 sebab cikgu cakap tak ada exam!

cikgu lagi yang dipersalahkan huhuhu

maaf ye!

masuk bulan 6 sampai bulan 10 baru belajar betul2

and kurangkan main sebab sibuk PBS then time ni cikgu dah cakap ada PT3

so start la mcm2 program utk kteowg

cikgu pakse2 jugak kteowg belajar

cikgu cakap PT3 susah!

kteowg buat tak tahu jee.. hahaha 

ada la juga masuk dlm kepala otak sikit PT3 nie

kteowg first batch so cikgu betul2 ikut format daripada segi permarkahan

2 minggu sebelum exam

macam2 cikgu bagi kertas suruh hafal

cikgu siap bagi tahu tajuk apa keluar & soalan apa keluar

sebab cikgu2 dah tengok soalan

so kerja kteowg hafal je laa

kt mana kteowg ada kat situ kertas yg cikgu bagi kteowg pegang

aku ni pengawas so time bertugas pn aku gigih dok menghafal

kadang2 aku suruh junior jee bertugas aku dok relex jee hahahaha

cakap kemain lagi..time bertugas pun menghafal

sedangkan bergosip dgn eka & stef

mmg x serius langsung kteowg

tapi nasib baik banyak lulus

alhamdulilah

thanks SMKAB for everything

...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan